Pesquisar em Vídeos, membros, eventos, arquivos de áudio, fotos e Blogs Procurar
Lord Jesus Mother Mary Foundation
e.motion

makara|India

Retired Officer from Government of India & Editor of " Journalism Today" and Mukta Baktabya.


Minha Oração

O my almighty god, I submitted herewith my charter of demands for world peace, O almighty god.. Pour and shower your holy blessings on all the leaders, Politicians,preacher and |mais

Participar da Oração

Anúncios da comunidade

کو

اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل ،
تمام / سیاسی جماعتوں / رہنما تنظیموں / متحدہ کے ہیڈ.

نائب : دنیا میں انسانی سماج اور امن کے لئے درخواست کی چارٹر پیش

معزز اور مہاراج ،

اقوام متحدہ اور دیگر ترقی یافتہ ممالک کے مختلف ترقیاتی کاموں کے باوجود ، بہت سی امتوں کی اب بھی غربت اور corruptions سامنا کر رہے ہیں. غربت ، تعلیم اور corruptions کی کمی کی وجہ سے مختلف ممالک میں دہشت گردی اور نکسلواد کی سرگرمیوں کی بنیادی وجہ ہیں. مختلف ممالک کے شہریوں میں سے زیادہ تر کو خوب جاننے والا نہیں ہے کے بارے میں اس کی وجہ تعلیم کی کمی کے آئینی حقوق محفوظ ہیں. سیاسی رہنماؤں میں سے زیادہ تر خود مرکز اور کے تحت ترقی یافتہ ممالک کی بین الاقوامی اداروں کے چند لوگوں کے سوا کوئی صحیح طریقے سے دشمن بہتر بنانے سے پہلے ان کی آواز بلند کرنے میں ناکام رہے ہیں ، ان لوگوں کے لئے جنہوں نے اپنے دل پر ہمدردی کیا ہے اور ایمان اخلاقیات اور روحانیت اور بھی ان کا حقیقی مذہب پر یقین یعنی مطلب ہے "انسانیت". ہم غالب خدا ، اللہ ، Bhagaban ، بھگوان بدھ ، بھگوان کرشن ، رب جین ، گرو گووندا سنگھ ، رب یسوع مسیح ، رب نبی محمد اور مختلف مذاہب کے ماننے والے بہت سے دیگر سنتوں کے بارے میں دے رہے ہیں ، مگر یہ کہ وہ کبھی نہیں کہا ہے جمع انفرادی زیادہ مال و دولت اور مزید ، جس کی وجہ بن سکتی ان کی روزی روٹی کے لیے دوسروں کے مسائل. کیا ایک آدمی کی ضرورت ہے؟ پناہ کے لیے ایک اچھا گھر ، اس کا وجود ، اچھے اخلاقی ، روحانی اور دیگر پنتامونمھ educations ، ایک موٹر سائیکل یا گاڑی ، ہوائی جہاز وغیرہ کے طور پر انسان وغیرہ سفر کے لئے اپنی محنت کے خلاف کھانا چاہتے ہیں لا محدود ہیں. لیکن لالچ ایک ملک کے لئے ایک اچھی علامت نہیں ہے. اسے پیدا کریں گے کہ دنیا کا دبا دیا قوم ، جس کی وجہ اور دنیا میں خود کش بم سکواڈ ، دہشت گرد سرگرمیوں میں اور بہت زیادہ منفی خیالات کے سرجن کی طرح سخت اور سنگین مسئلہ پیدا کر سکتے ہیں میں اسنتوش دبا دیا.

لہذا ، میں نے رب صفات اور ماں فاؤنڈیشن ، کی درخواست تمام دنیا کے سب سے امیر افراد ، سیاسی رہنماؤں ، معزز کنگز ، معزز مختلف اقوام ، وزرائے اعظم اور صدور ، ناظمین اور تمام اسلامی کے حزب اختلاف کے رہنماؤں ، سیکولر اور دیگر کے سربراہ کی طرف سے مذاہب ممالک اپنے اپنے ممالک میں لاگو کرنے کے لئے درخواست کی مندرجہ ذیل چارٹر کے بارے میں سوچنا ہے اور اقوام متحدہ اور دیگر بین الاقوامی اداروں کے سامنے اس کے دباؤ. یہ ممکن ہے ، اگر سب کچھ ترقی یافتہ ممالک اپنے egoniess ، greedness بھول جاؤ ، اور جنگ mentalities. میں تو صرف سچے لوگوں ، لیڈروں پتہ ، منتظمین ؛ عزت بادشاہ ، عزت کے صدر اور وزیراعظم کے اسے قبول کرے گا.


طالبات میثاق
:


آخر میں میں کہتا ہوں ، کہ ہر شخص ، ہر خاندان کے تمام کے طور پر ان کے ہم منصب لوگوں کی طرف سے کے ساتھ ساتھ دیگر ان کے کارکنوں کے خلاف کی خصوصیات سے منسلک مزہ آیا یعنی کھانے ، رہائش اور کپڑے کی سہولیات کے ساتھ ساتھ ایک عام زندگی کی قیادت کرنا چاہتا ہے کر سکتے ہیں. اگر نے کہا کہ سہولیات حکومت کی جانب سے نہیں دیا جائے گا بشرطیکہ ، ان سب سے کوئی دوسرا متبادل راستے تلاش کر ، نہیں ہے اور غریب نے کچھ لوگوں کو ، لالچی اور بدعنوان سیاسی رہنماؤں ، ان کے وجود کے لئے دہشت گرد گروپوں کے ساتھ ان کے ہاتھ ملانے کا پابند کیا جائے گا. اگر یہ اس لئے جاری ، مجھے یقین ہے ، مستقبل میں ، ہوٹل صنعت اور دوسرے لوگوں کی طرح بڑی صنعتی تنظیموں پر خود کش کے ذریعے حملے بم سکواڈ ، پارلیمینٹ ، سینیٹ ، رب ہے اور وکیپیڈیا ، وائٹ ہاؤس ، مختلف مختلف ممالک ، وغیرہ کے تجارتی مراکز کے گھر کا گھر نظر انداز نہ کیا جا سکتا ہے. ہم کس کس طرح وسنگتیاں کے اس قسم کے موجودہ میں دنیا کے امن ، criticalities ، مقدموں ، دہشت گردی کی سرگرمیوں اور خرابی کو قبول کریں گے تو؟ بہت سے متبادل کا حق دنیا کی جلن کے مسائل طے کرنے طریقے ہیں اور اب یہ سب مختلف ممالک کے چاک سے حکمرانوں کے لئے وقت لفظ امن کے لئے منصوبہ بندی ہے. ہر چیز اپنے ہاتھ میں نہیں ہے.
امید کرتا ہوں کہ تمام ممالک کے رہنماؤں نے مسائل پر غور اور انسانی معاشرے کی بہتری کے لئے ضروری کام کرے گی اور اقوام متحدہ کے مطابق دباؤ. تاہم ، یہ مجھے خوشی دے ، اگر جواب کی ایک لکیر میری مندرجہ ذیل ایڈریس پر مجھے سنایا ہے تاکہ وہ مجھے اپنے نفس کی سماجی اور مزید مکمل انسانی سماج کے فوائد کے لئے چالو کو شامل کرنے کی حوصلہ افزائی کرے گا.

ساتھ جواب کا انتظار کر رہا تعلق ہے.

نہریں بہتی ہوں تمہارا.

Sambhunath Tiadi

رب صفات اور ماں مریم فاؤنڈیشن ،
Minati Nivas ، HIG - 221 (K5) ، کلنگ وہار BDA کالونی ،
پو : -- Patrapada ،

ای میل : -- jesusmaryfoundation@gmail.com

 

01. ڈاؤن لوڈ ، اتارنا تمام مختلف ممالک کے لوگوں / شہریوں کو تعلیم. حکومت نے تمام تعلیمی اخراجات کی قیمت کی ڈگری کی سطح اور تمام نجی تعلیمی اداروں کے رانٹرییکرن کو ایسے اداروں کے مالکان کو مناسب درجہ دے کر برداشت کرنا چاہئے. اب تعلیم صرف ایک کاروبار کی طرح ہے. اس کے بجائے کاروبار کی یہ انسانی سماج کے بہبود کے لئے پر لاگو ہو جانا چاہئے. صدر ، بوونےشور 751019 اڑیسہ () بھارت

 

02. ایک کرنسی کا یونٹ میں 248 ممالک کی کرنسیوں کے تمام 100 اقسام کی قیمت برابر ، اس کا مطلب یہ قیمت ایک ہی ہو جائے گا ، مگر پیسے کے نام کے طور پر ہمیشہ کی طرح جاری رہے گا کیونکہ موجودہ ناموں کے مطابق. اس کے مطابق بین الاقوامی تجارت کو ہدایت کی لائنز یا قوانین اور کرنسیوں کے درمیان قیمت کا تعین مختلف گورننگ حالات ، ، بہتر ہونا چاہئے آسان اور نظر ثانی شدہ. ترقی یافتہ ممالک اس کا ساتھ دینا چاہئے. قیمت برابر کے بعد تمام کے تحت ترقی یافتہ ممالک ترقی یافتہ ممالک کی مدد سے تیار کرنے کے قابل ہو جائے گا.

 

03. غیر ملکی ایڈز کے مختلف مذہبی مشنریوں کو روکا جانا. غیر ملکی ایڈز حاصل کرنے کے بعد ، مشنریوں کے کچھ ، ایک طرف سے بچوں کو ان کی رقم مذاہب کے تبادلے کے لئے استعمال ہے ، جس بہت سے دوسرے مذاہب کے مختلف بنیاد پرستوں کے درمیان جذبات پیدا کرتے ہیں. لہذا ، اس کو روکا جانا چاہیئے.

 

04. تمام این جی اوز اور مشنریوں کو اپنے متعلقہ ممالک کی طرف سے قومی چاہئے. اس وقت فنڈز غیر ممالک سے حاصل کر رہے ہیں سماجی کام کے لئے استعمال کیا اور ساتھ ہی دہشت گردوں اور نکسلواد سرگرمیوں سے عطيہ دينے کے لئے کیا جا رہا ہے. بھارت اس پر اس کی ایک مثال ہے. عدالتی معاملات اب بھی نکسلواد مقاصد کے عطیہ کے لئے جاری رکھے ہوئے ہیں.

 

05. ذاتی مال و دولت یا بینک بیلنس کی جمع میں پابندی. یہ دیکھا گیا ہے کہ خراب سیاسی رہنماؤں ، کاروباری لوگوں کو ، کے منتظمین اور ممالک کے مختلف حصوں کے دوسرے امیر افراد میں سے اکثر لوگ مختلف غیر ملکی بینکوں میں پیسے کی بہت بڑی رقم جمع کی ہے ، باوجود ان ممالک میں قومی بینکوں سے دستیاب ہے. مثال کے طور پر ، امیر اور کرپٹ سیاسی لوگوں اور بھارت کے صنعت کے بارے میں سوئس بینک میں 25 لاکھ روپے cores روپے کے قریب جمع ہیں. اگر جمع انفرادی بھارتی لوگوں کے بینک بیلنس دوسرے ممالک میں جمع تو اندازہ لگایا ، حقیقی تصویر پاکستان کے عوام کے لئے آ رہے ہوں گے. تو بھارت کی طرح ، کرپٹ لوگوں کو ، دوسرے ممالک کے سیاسی رہنماؤں نے بھی اس طرح جمع. لہذا ، ذاتی بینک بیلنس ایک خاص مقدار تک محدود ہونا چاہئے. ذاتی بینک بیلنس کی جمع سب تو ہے کہ ایک ایک شخص کی مالی حالت کو آسانی سے گدی کر سکتے ہیں کے لئے کھلا ہوا ہونا چاہئے.

 

06. ایک ایسے ملک کے لئے محدود تعداد کے تمام نجی بینکوں اور قومی بینکوں کی کمی کے دیگر قومی بینک میں بینکوں کے ولی کی طرف سے رانٹرییکرن. یہ ملازمین میں مہارت اور وحدت کو بہتر کریں گے ، اگرچہ شروع میں یہ مشکل ہے بینک کے ملازمین کی طرف سے احتجاج کی امید کے لیے لاگو کرنے کے لئے.

 

07. سب ایک مخصوص ملک کے شہریوں کے لئے ایک پیرا میٹر کی تعلیم. اس وقت بھارت اور دیگر ممالک میں تعلیمی نظام کی مختلف اقسام ہیں. بھارت میں ، تعلیم دونوں سمورتی کی فہرست اور آئین کی مرکزی فہرست میں ہے. بھارت میں تعلیم تو ریاست کی طرف سے ریاست کے مختلف ہے. یہ سی بی ایس ، ICSE ، اور ریاست کی بورڈ اور تعلیم کے بہت سے دوسرے نظاموں کی طرح ہیں. لہذا ، تعلیم کا ایک نمونہ بہت ضروری ہے ایک ملک کے لئے برقرار رکھنے کے لئے اتحاد اور ہم آہنگی. یہاں مطالعہ اور syllabuses ان کے نصاب کے بارے میں طالب علموں کے کوئی جذبات نہیں کیا جائے گا. تاہم ، مقامی زبان ، قومی زبان ہے اور بین الاقوامی زبان کے مقامی ، قومی اور بین الاقوامی مواصلات کے لئے سب سے زیادہ ہو جائے گا. اگر ہم سے زیادہ زبانیں سیکھنے کے مختلف countries.However کے ساتھ مزید بات چیت ، ہم کر سکتے ہیں ، زراعت پر  تربیت کے تمام طالب علموں کے لئے یہ لازمی ہوگا کہ وہ کھانا خود پیدا کی طرف سے کھانے کے قابل ضرورت کے وقت میں ہو جائیں گے چاہئے.

 

08. سود سے پاک بینک کسانوں کو قرض ، چھوٹے کاروبار انسان اور غریب بے روزگار لوگوں کو زراعت وغیرہ سے ملک کی معیشت کی ترقی کی بنیاد ہے. باہر زراعت نہیں ملک کے ساتھ رہ سکتا. اگر کھانے کی مصنوعات بند کر دیا جائے گا ، اس کے علاوہ وہ صنعتی مصنوعات کی کوئی قیمت نہیں. گی زراعت کی خصوصیات کھانے کی مصنوعات کی بنیاد ہیں اور. ملک کے زیادہ تر مختلف مصنوعات کی ودیوگکیکرن کی طرف تیزی سے زراعت کو نظر انداز کی طرف بڑھ رہے ہیں. سو سے زیادہ اہمیت مختلف ممالک میں زراعت ، جس agricultures پر انحصار کرتا ہے دی جانی چاہئے. کسانوں کی سب سے زیادہ اب غریب اور بھارت اور ریاستی حکومتوں کی حکومت کر رہے ہیں زبردستی صنعت کا مقصد ذاتی صنعت کی جانب سے قائم کے لئے زرعی کسانوں کی خصوصیات پر قبضہ. اگر تو یہ جاری رکھنے کے سوا دنیا میں زرعی زمینیں بھی ، جو دنیا کے لئے کھانا مسائل پیدا کر سکتا ہے کی کمی ہو جائے گی. لہذا ، اہمیت agricultures پر دی جانی چاہئے پہلے کی بجائے دیگر صنعتوں.

دفاعی سازوسامان کی خریداری میں خرچ کا رک جانا. دفاع مواد اور انمکتیان ، جہاں کے طور پر وہاں شہریوں کو کھانا نہیں مل رہا ہے کھانے کو خرید کر ان کے دفاع کا نیٹ ورک کی توسیع بیشتر ممالک

 

09. کام ہو رہا ان کو مقرر کرنا. ایک وسیع بجٹ دفاع کے مقصد ، جس میں مطلوبہ بالکل نہیں ہے رکھا گیا ہے. جنرل کا مرکزی خیال میں ، صرف ایک شخص کو ، جو قدرت والا جنگ اور مقدموں کی طرح .کیا جا سکتا ہے کرنا چاہتے ہیں. اس سے پتہ چلتا ہے کہ یہ درست ہے جنگل کا قانون ہے. سکتا ہے جتنا کہ مذاہب کے ماننے والے مذاہب کی تشکیل کی طرف سے کی قیمت یا ہے؟ رب یسوع مسیح ، حضرت محمد (ص ، رب گوتم بدھ ، گڑ گووندا سنگھ ، مالک ویویکانند ، مہاتما گاندھی اور دیگر سنتوں جو انسانی مقاصد کے لئے اس دنیا میں پیدا ہوئے تھے کی قیمت کیا ہے؟ اچھا اور نیک انسان کی جنگ کے حق میں کبھی نہیں ، میں رکاوٹ ، خوف تنازعات ، اور مقدموں گا. بلکہ وہ پوری دنیا میں تمام انسانی معاشرے کے فائدے کے لئے دلچسپی لے جائے گا. لہذا اس معاملے کو سنجیدگی سے تمام ممالک اور اقوام متحدہ کی طرف سے ، جانچ پڑتال کی.

 

10. ڈاؤن لوڈ ، اتارنا پانی suppy ، مفت بجلی کی فراہمی کی : خدا انسانی سماج اور دوسری بے جان اشیاء کے لئے تمام قدرتی وسائل کر دیا ہے. ہر ایک کا حق اس پر ہے. لہذا ، ہر ملک کی حکومت نے آزاد پانی کی فراہمی کے سلسلے اور مفت بجلی تمام دنیا کے خاندانوں کی فراہمی کے لئے دستیاب ہونا چاہئے. اگر کوئی طاقت کی کمی ہو جائے ، دوسری صورت میں سے ہوگا ، بجلی کی پاور ہوا سے ، ہوا اور پانی یعنی شمسی توانائی سکتے پیدا. تمام ممالک کی حکومت. 11. عظیم انعامات کا انعام دینے کا. بار میں سے زیادہ تر یہ ہے کہ دیکھا ہے : نوبل "انعام کے لئے امیر لوگوں کو مہیا کئے جاتے ہیں ان کی سرگرمیوں ، جھوٹے وعدوں مصنوعی. ایسے کئی غریب ہیں اور انہوں نے دنیا میں لوگوں کو ، جو انسانی ذات کی خدمت کے سلسلے میں ان کی زندگی وقف نہیں ہے. انہوں نے عالمی معاشرے کی تصویر اور ان کی مالی حالت کو نہیں آتی انہیں اجازت نہیں یا تو ان کے ملک میں ہو یا دنیا میں مقبول ہونا ہے. امیر لوگوں کو ان کی خدمات اور قابل "نوبل انعام" جیتنے کے لئے استعمال. اقتدار میں کبھی کبھی سیاسی جماعتوں نے اپنے پسندیدہ لوگوں کے نام تجویز کرتے ہیں. لہذا ، اس معاملے پر غور کے تمام ممالک کی طرف سے کارروائی کی جانی چاہئے.

brandy816vy

Hi, my name is Brandy Best dating service GOGO! http://v.ht/im18xx


makara escreveu um comentário no blog We preach Christ crucified and Risen- Lebanon

Unity is needed. Amen


makara

Are we truthful ? Are we following the instructions as reflected in the bible both old and new testament by different apostles,saints and evangelists. Perhaps..no. If so, then why not unity among all?


makara juntou-se à oração [[título]] de [name]]


makara juntou-se à oração [[título]] de [name]]


makara juntou-se à oração [[título]] de [name]]


makara juntou-se à oração [[título]] de [name]]


makara juntou-se à oração [[título]] de [name]]


makara juntou-se à oração [[título]] de [name]]


makara juntou-se à oração [[título]] de [name]]


Página de 5

Visitantes da minha página


rose rose
5 dias atrás
Josieg Josieg
19 dias atrás
red57 red57
39 dias atrás
rsfouyu rsfouyu
50 dias atrás
throughhymn throughhymn
55 dias atrás
rick12 rick12
67 dias atrás
El Guille45 El Guille45
71 dias atrás
Edemus Edemus
83 dias atrás
Não logar minhas visitas (Mudar)

Página de 9